Как да направя поръчка и от кога се счита за приета?
Потребителите използват интерфейса на уебсайта, за да сключват договори с Търговеца за предлаганите стоки. Договорът за покупко-продажба на стока се счита за сключен от момента на потвърждаването на поръчката от Търговеца
Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?
Не, не е задължително да имате регистрация, може да пазарувате и като гост в сайта. Регистрацията на https://dr-spiller.bg/ е препоръчителна, защото носи достъп до всички наши актуални предложения, промоции и функционалности на сайта.
След регистрация ще получа ли потвърждение на имейл?
Всяка трансакция в нашият магазин е потвърждавана електронно на предоставен имейл адрес. Няма значение дали клиента създава акаунт или е направил поръчка, като гост (поръчка без регистрация) – винаги ще получите подробна информация на посочен имейл адрес.
Какъв е начинът на плащане?
Потребителят може да заплати цената на поръчаните стоки като използва по свой избор една от изброените на уебсайта възможности. На Сайта е възможно плащане чрез следните методи:
- наложен платеж
- с кредитна или дебитна карта
Как ще получа продуктите и колко струва тяхната доставка?
Доставката на поръчаните стоки се осъществява чрез куриерска услуга от трето лице (фирма), като разходите за тях са за сметка на получателя, за стойността на поръчката над 150лв. доставката се поема изцяло от нас. В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и телефонен номер на куриера, в случай че искате да промените времето или мястото на получаване.
разберете повече относно Методи за доставка – ТУК
За колко време пристигат поръчаните от мен продукти?
Обикновено времето на доставка от получаването на потвърждението за поръчката е до 3 работни дни с изключение на събота и неделя и официалните празнични дни.
Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
След финализиране на поръчката ще получите имейл, обобщаващ вашата поръчка. Също така очаквайте и телефонно обаждане от нас за потвърждаване на направената поръчка.
Искам да променя нещо в моята поръчка. Как мога да го направя?
Ако искате да промените нещо във Вашата, моля свържете се с нас чрез всички опоменати методи в раздел КОНТАКТИ
Мога ли да върна или да направя рекламация на поръчани продукти?
ДА ! Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.
Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката или услугата с договореното/поръчаното, когато след доставката, са открити несъответствия с договора за продажба.
Зо повече подробности може да се запознаете с нашите политики относно Връщане на стоки или Рекламации
Моята поръчка изпратена ли е вече?
Информация за актуалнен статус на поръчка е достъпна само за регистрирани клиенти. Ако сте регистриран потребител (имате създаден профил в сайта ни), можете да проверите състоянието на поръчките си по всяко време в секция ПРОФИЛ / ПОРЪЧКИ
Възможно ли е поръчката ми да не бъде обработена?
В редки случаи това е възможно, но само ако липсват важни данни за обработката на поръчката Ви, телефонният ви номер или е-мейлът за връзка с Вас са сгрешени. Ако сте объркали данните си или не отговорите по е-мейл или телефон на нашите служители е много вероятно да не получите пратката си.
Какво се случва с моите лични данни в сайта?
Като регистриран администратор на лични данни, ние спазваме тяхната неприкосновеност. Може да се запознаете подробно с нашата политика относно Защита на личните данни – ТУК
В случай, че имате допълнителни въпроси не се колебайте да се свържете с нас без значение от метода.
Готови сме да отговорим на всяко ваше запитване !